محل کار با نصب پارتیشن های اداری
نوشته شده توسط : اکبر

محل کار با نصب پارتیشن های اداری

بحران سلامت سال 2020 ما را متوجه کرد که ایمنی و رفاه کارمندان نیز به چیدمان محل کار بستگی دارد. بیش از هر زمان دیگری ، به مفاهیم کیفیت زندگی در محل کار پرداخته شده است تا کارگران بتوانند در اداره احساس امنیت کنند. برای انجام این کار پیشنهاد می دهد تا با نصب پارتیشن های قابل جابجایی ز کارمندان شما محافظت کند.

شرکت ها مسئولیت محافظت از کارمندان و همچنین بازدید کنندگان یا عموم مردم را دارند که با پیشنهاد طرح مکانی که به شرایط امنیتی فعلی احترام می گذارد ، محافظت می کنند. در نتیجه ، پارتیشن های قابل جابجایی آماده برای نصب به ابزارهای محافظ واقعی ضد COVID تبدیل می شوند.

 

در واقع ، ممکن است شما پارتیشن گچی را در ذهن داشته باشید که باعث ایجاد یک جدایی پایدار بین دو اتاق می شود ، اما پارتیشن های آماده برای نصب قابل جابجایی در اینجا متوقف نمی شوند. آنها برای جدا کردن دو اتاق با تدارکات کمتر از پارتیشن گچ استفاده می شوند ، اما همچنین می توانند پارتیشن بندی را در همان اتاق ارائه دهند.

در نتیجه ، شما می توانید با نصب یک پارتیشن قابل جابجایی که مانع از آلودگی توسط برآمدگی قطرات بزاقی می شود ، از کارمندان خود محافظت کنید. این پارتیشن های مدولار از مزیت شفاف بودن برخوردار هستند ، که به شما اجازه می دهد ضمن ایجاد آرامش در روابط انسانی که در مطب ها ایجاد می شود ، محافظت کنید. مسلماً نصب پارتیشن های متحرک احترام به حرکات مانع را از این حیث معاف نمی کند.

در سطح فنی ، پارتیشن های آماده برای نصب بسته به نیازهای شناسایی شده پر از امکانات هستند: مدولاراسیون ، شیشه های نازک یا ضخیم ، سبک کلاسیک ، مدرن ، صنعتی… ، عایق صدا ، نور

دفتر طراحی ما به نیازهای شما گوش فرا می دهد و تخصص خود را برای ارائه کارآمدترین پارتیشن های قابل جابجایی برای پروژه شما به شما ارائه می دهد. با تشکر از پارتیشن های قابل جابجایی ما از جمله مفهوم ، کارمندان و بازدید کنندگان شما به طور یکسان احساس امنیت می کنند. امروزه ، رفاه در کار کارمندان لزوماً این مرحله را پشت سر می گذارد. اپیدمی ویروس کرونا باعث آگاهی گسترده ای از اهمیتی که باید برای همدیگر داشته باشیم خواهد شد.

برخی از مزایای پارتیشن قابل جابجایی را که به شما در بهبود رفاه و ایمنی کارکنان کمک می کند ، کشف کنید:

سد ضد قطره. تمام پارتیشن های متحرک ما موانع محافظتی در برابر تولید قطره بزاق هستند. این پارتیشن های قابل جدا شدن علاوه بر محدود کردن آلودگی مرتبط با Covid-19 ، امکان محدود کردن انتقال بیماری های دیگر مانند آنفولانزا ، ورم معده و روده یا سرماخوردگی ...

سد ضد تجاوز شما لزوماً به آن فکر نمی کنید ، اما کارمندانی که از مردم سرگرم می شوند ، گاهی توسط بازدیدکنندگان آزمایش می شوند. پارتیشن های متحرک امکان ایجاد یک مانع محافظتی را فراهم می کند در حالی که کاربرپسندی لازم برای مبادلات را حفظ می کند.

مدولار بودن پارتیشن های آماده برای نصب قابل جابجایی و در نتیجه مدولار هستند. شما قادر خواهید بود فضاهای کاری خود را متناسب با نیازهای خود تغییر دهید. این مدولاریت به شما این فرصت را می دهد تا به سرعت با موارد غیر منتظره سازگار شوید.

این که آیا مسئله از بین بردن فضای باز ، بازسازی فضاهای جمعی ، ترتیب یک پذیرایی یا یک دفتر خصوصی است ، اگر می خواهید از ایمنی و خوبی مراقبت کنید ، پارتیشن های آماده برای نصب یک انتخاب مهم هستند. .

پارتیشن های آماده برای نصب: روی این مفهوم بزرگنمایی کنید

پارتیشن های آماده نصب پارتیشن های آلومینیومی متحرک هستند که برای به حداقل رساندن زمان نصب شما ساخته شده اند. در مورد پارتیشن بندی با پارتیشن های متحرک ، امکانات طرح تقریباً بی پایان هستند. چند نمونه از کارهایی که می توانید انجام دهید را بررسی کنید:

برای کمک به شما در تعریف پروژه برنامه ریزی شما برای فضاهای حرفه ای ، خدماتی متناسب با شما ارائه می دهد تا پروژه شما از هر لحاظ با نیازهای شما مطابقت داشته باشد.

ما در هر مرحله از راه شما پشتیبانی می کنیم تا نصب پارتیشن های قابل جابجایی شما را برای شما ساده و سریع انجام دهیم. در صورت تردید یا سوال ، شما همچنین یک خط داغ اختصاصی فنی دارید که در هزینه های کلی لحاظ می شود.

تمام پارتیشن های آماده برای نصب ما علاوه بر اینکه 100٪ ماشین کاری هستند ، نصب آنها آسان است. در طول نصب ، شما می توانید فعالیت خود را ادامه دهید زیرا مزاحمت کم است. یکی از نقاط قوت پارتیشن های آلومینیومی متحرک ، مدولار بودن آنها است. در واقع ، شما می توانید آنها را مطابق با نیازهای خود بدون برنامه ریزی برای بودجه کار خاص جابجا کنید. این گزینه احتمالاً بهترین راه حل برای انعطاف پذیری و انطباق فضاهای حرفه ای شما با شرایط متغیر است.

بسیاری از پارتیشن های قابل جابجایی قابل تنظیم را ارائه می دهد تا به شما امکان مراقبت از خود ، کارمندان ، بازدید کنندگان و / یا عموم مردم را بدهد. ایمنی و رفاه کارگران از طریق طرح فضاهای کاری شما می گذرد: به آن فکر کنید ، به فکر باشید!

 





:: بازدید از این مطلب : 133
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 فروردين 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: